یوسف زنگانه
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ یوسف زنگانه
آرشیو وبلاگ
      وبلاگ علمی آموزشی پژوهشی ()
مزایای بلیت الکترونیک و نقش آن در توسعه مدیریت خدمات شهری شهرداری مشهد نویسنده: یوسف زنگانه - پنجشنبه ۳٠ خرداد ۱۳٩٢

استفاده از بلیت‌های کاغذی و حتی پول نقد در سامانه‌های حمل‌و‌نقل عمومی، هزینه‌های زیادی را از بعد اقتصادی، اجتماعی و… به مجموعه مدیریت شهری و شهروندان تحویل می‌نماید. این هزینه‌ها را می‌توان در تولید این نوع بلیت‌ها، فروش و جمع‌آوری آن‌ها در شبکه‌های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو مشاهده کرد. در کنار آن‌ها، برای شهروندان نیز نیاز به صرف زمان برای تهیه و نگهداری بلیت‌های کاغذی را در کنار امور روزمره خود دارند. این نوع بلیت‌ها معمولا به صورت دوره‌ای چاپ می‌شوند و در پایان هر دوره نیز اعتبار آن‌ها تمام می‌شود و این یعنی قابل استفاده نبودن بلیت‌های خریداری شده در دوره قبل. لذا با نگاهی به این هزینه‌ها و لزوم صرفه‌جویی در آن‌ها، می‌توان از تکنولوژی‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات استفاده کرد. در این راستا، بلیت الکترونیکی می‌تواند اولین انتخاب برای جایگزینی بلیت‌های کاغذی باشد. کاربری بلیت‌های الکترونیکی به دلیل سهولت در مدیریت و پویایی در استفاده، باعث کاهش هزینه‌های شهری شده و علاوه بر آن در سطح کلان، یکپارچگی را برای مدیریت پرداخت در سامانه‌های حمل و نقل عمومی به ارمغان می‌آورد. استفاده از بلیت الکترونیکی می‌تواند شروعی برای توسعه کاربری آن در سایر خدمات شهری باشد که عملا مسیر حرکت و تعالی به سوی دولت الکترونیک را هموار‌تر می‌نماید. 


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
تاثیر مشارکت شهروندان در روند توسعه اقتصادی در شهرها و کلان شهر مشهد نویسنده: یوسف زنگانه - پنجشنبه ۳٠ خرداد ۱۳٩٢

تاثیر مشارکت شهروندان در روند توسعه اقتصادی در شهرها و کلان شهر مشهد

ساکنان یک شهر در قالب شهروندی به عنوان رکن اصلی یک شهر و یکی از سه ضلع " دولت و نهادهای دولتی"، "مدیریت شهری(شهرداری)" و "مردم" از حق و حقوقی در شهر برخوردار هستند. شهروندان به نوعی وارثان اصلی و زیست کنندگان شهر هر روزه از امکانات و خدمات مختلف شهر بهره مند می شوند و طبیعی است که بخشی از هزینه های اداره شهر را بپردازند. اگرچه در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا شهروندان سهم زیادی در چرخه اقتصادی شهری دارند و به نوعی خود را ملزم به مشارکت مالی در اقتصاد شهر می کنند اما این مهم بنا به دلایل مختلف نمی تواند در کوتاه مدت بصورت کامل در ایران و تهران و دیگر کلان شهرهااجرایی شود.


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
دومین جشنواره ملی شهرنگار با نگاه مدیریت شهری به مشهد نویسنده: یوسف زنگانه - سه‌شنبه ٢۸ خرداد ۱۳٩٢
اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد با همکاری مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دومین جشنواره ملی شهرنگار ( مدیریت شهری مشهد در آینه رسانه )را در پایتخت معنوی ایران و در دومین قطب مطبوعاتی کشور با گستره ملی  برگزار می کند.
مهمترین اهداف جشنواره مطبوعات حوزه شهری دست یابی به الگوی مناسبی از تعامل مدیریت شهری با رسانه ها و ارج نهادن به تلاش صادقانه و هوشمندانه اصحاب  رسانه در عرصه طرح و نقد مسایل شهری است و این مدیریت خود؛ آگاه است که زندگی در شهری چون مشهد نیازمند امکانات و تسهیلات خاصی است که نبود هریک می تواند مشکلات عدیده ای را ایجاد کند و نیز آگاه تر است که رسانه های جمعی می توانند با حضوری فعال درسطح جامعه به گونه ای موشکافانه زوایای مختلف شهری را کالبد شکافی کنند. در این راستا برگزاری جشنواره شهرنگار در شناسایی ، معرفی و دست یابی به الگوی مناسبی از تعامل مدیریت شهری با رسانه ها و ارج نهادن به پدید آورندگان آثار برتر ؛ و همچنین در حمایت ، تشویق و تجلیل از خبرنگاران برتر و ایجاد انگیزه در حوزه مدیریت شهری تاثیر گذار خواهد بود.پدید آورندگان آثاررسانه ای که پیام آوران آگاهی در جامعه هستند آثار خود را که در حوزه مسائل شهری پایتخت معنوی ایران در بازه زمانی یکساله از مورخ17/6/91 لغایت 15/4/92 در رسانه ها انعکاس داده اند می توانند در این جشنواره شرکت نمایند .
شرکت کنندگان این جشنواره در 16 رشته و5بخش به رقابت خواهند پرداخت.
 
جشنواره در 5 محور اصلی:
1-     رسانه های سراسری و بین المللی رسمی
      الف – مطبوعات
      ب- خبرگزاریها و سایت ها
      ج – دیداری شنیداری
2-     فضای مجازی آزاد (وبلاگها و سایت های شخصی)
3-    نشریات تجربی ( دانشجویی، محلات ، دانش آموزی )
4-    بخش ویژه با موضوع مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام
5-    رسانه برتر
*محورهای موضوعی جشنواره:
مالی و سرمایه گذاری
خدمات شهری
اجتماعی و فرهنگی
فنی- عمرانی
مدیریت ، برنامه ریزی و فن آوری
حمل و نقل و ترافیک 
شهرسازی ومعماری
اطلاع رسانی
ارسال آثار:  از  17/6/91 تا 15/4/92
زمان برگزاری جشنواره : 24/5/92
  نظرات ()
ارائه مدلی برای مشارکت مردم در اداره امور شهر الکترونیک نویسنده: یوسف زنگانه - یکشنبه ٢٦ خرداد ۱۳٩٢

ارائه مدلی برای مشارکت مردم در اداره امور شهر الکترونیک

نویسند‌گان:

[ مجید سعیدی نژاد ] - کارشناس ارشد مدیریت امور شهری
[ محمد موسی خانی ] - استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک ، 1388

خلاصه مقاله:

توسعه چشمگیر فناوری های اطلاعات و ارتباطات و گسترش اینترنت از یک سو و نیاز مدیریت شهری به ایده های نو در اداره شهرها و ضرورت ارتقاء مشارکت شهروندان از سوی دیگر، ما را در برابر دروازه های شهرهای الکترونیک قرار داده است. اساس پیدایش شهر الکترونیک در تکنولوژی اطلاعات نهفته است با تغییر و تحول در ساختار انتقال اطلاعات که سرعتها و فضاها را در نوردیده است. بسیاری از حرکتها برای جاری شدن کالا، انرژی و اطلاعات در کالبد شهر از موضوعیت ساقط و امکان دسترسی الکترونیکی شهروندان را به کلیه ادارات، و اماکن درون شهری و اطلاعات مختلف فراهم نموده است. از جمله مهمترین مسائل شهری، مشارکت مردم در اداره امور شهرهاست . فناوری اطلاعات و ارتباطات نه تنها مانع این امر نیست بلکه می تواند موجب ارتقاء مشارکت مردم و تعامل بهتر بین مدیریت شهری و شهروندان در ابعاد مختلف گردد. یکی از مبانی شکل گیری این مشارکت، فراهم کردن دسترسی شهروندان به اطلاعات کامل، مناسب و به موقع در قالبهای متنوع و جذاب است. به این ترتیب شهروندان می توانند از طریق رسانه های دیجیتال مبتنی بر اینترنت و شبکه های کامپیوتری، عقاید، ایده ها ، نظرات و آراء خود را در خصوص مسائل مهم و مورد علاقه خود ارائه و پاسخ مناسب و خدمات مناسب را دریافت و با آگاهی از چشم انداز شهر در پیشبرد پروژه های عمومی همکاری و مشارکت نمایند. بدیهی است چالش هایی نیز دراین رهگذر وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از: مدیریت اطلاعات و روندهای ارتباطی، تغییر دیدگاه شهروندان و مستندات پیگیریهای اداری و حقوقی.


کلمات کلیدی:

شهر الکترونیک، مدیریت شهری، دولت الکترونیک، خدمات الکترونیک، سازمان الکترونیک

  نظرات ()
فرهنگ مشارکت؛ کلید طلایی توسعه شهرها به خصوص کلان شهرها نویسنده: یوسف زنگانه - جمعه ٢٤ خرداد ۱۳٩٢

فرهنگ مشارکت؛ کلید طلایی توسعه شهرها

هستی خدیوی، روزنامه دنیای اقتصاد، سه شنبه 14 دی 1389
وضعیت شهرهای دیروز با شرایط امروز شهرها و به خصوص کلان شهرها تفاوت معناداری دارد. حالا شهرها با جمعیت‌های میلیونی تنها با چند خیابان،معابر و ده‌ها مغازه کوچک و بزرگ امرار معاش نمی‌کنند و دیگر نمی‌شود آنها را با هزینه‌های کم اداره کرد و در مقابل خدمات مناسبی نیز به‌شهروندان ارائه داد.


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
الزامات سازمانی برای حرکت به سوی شهرداری الکترونیکی نویسنده: یوسف زنگانه - پنجشنبه ٢۳ خرداد ۱۳٩٢

الزامات سازمانی برای حرکت به سوی شهرداری الکترونیکی

نویسند‌گان:
[ هدایت کارگر شورکی ] - دفتر منابع انسانی و تحول اداری، استانداری یزد
[ سیما منصوری ] - دفتر منابع انسانی و تحول اداری، استانداری یزد

دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک، 1388 

خلاصه مقاله:

شهرداری الکترونیکی بعنوان رویکردی نوین در عرصه جهانی مدیریت شهری به صورت چشم اندازی متعالی در کشور ما نیز پیگیری می شود اما تحقق این هدف، مستلزم برخورداری از شرایط و حداقلهای بایسته در این حوزه خواهد بود. بخش مهمی از این الزامات در قلمرو سازمانی شهرداریها قرار دارند که در این مقاله تلاش می شود تا مورد بازشناسی و معرفی واقع شوند. در این مطالعه پس از مروری بر پیشینه و اهداف ایجاد شهرداری های الکترونیکی ویژگیهای سازمانی شهرداریها در ایران از چهار بعد اساسی مورد تحلیل قرار می گیرد که عبارتند از سخت افزار، نرم افزار، فرد افزار و روح افزار، در هر کدام از این جنبه های سازمانی، ابتدا براساس مبانی نظری موجودی، جهت گیریهای نوین جهانی در عرصه دانش سازمان و مدیریت بصورت مختصر تشریح شده و در ادامه با توجه به وضعیت کنونی شهرداریها کشورمان، پیشنهادهایی برای حرکت به سمت الکترونیکی شدن شهرداریها ارائه می شود. بدین ترتیب هدف اصلی از این مقاله آنست که بتواند الزامات سازمانی مورد نیاز برای حرکت به سمت شهرداری الکترونیکی در ایران را تبیین نماید.


کلمات کلیدی:

شهرداری الکترونیکی، شهر الکترونیکی، سازمانهای عصر اطلاعات، ابعاد سازمانی، سخت افزار، نرم افزار، فرد افزار، روح افزار

  نظرات ()
حل مشکلات ترافیکی با توسعه شهر الکترونیکی نویسنده: یوسف زنگانه - پنجشنبه ٢۳ خرداد ۱۳٩٢

حل مشکلات ترافیکی با توسعه شهر الکترونیکی
چرا خدمات مجازی شهری مهم است؟

خیابان های شلوغ، ترافیک سرسام آور، مردم سرگردان و یک دنیا کار و رو زمین ماندن بار. مردم برای چه در خیابان ها هستند؛ مگر درصد بالایی از مردم نباید اول وقت در محل کار باشند و با پایان ساعت کاری راهی منازل شوند؟ پس این همه عامل ترافیکی در خیابان ها چه می کنند؟ اگر تحقیقی در این باره صورت گیرد متوجه خواهید شد بسیاری از کسانی که در خیابان ها به این طرف و آن طرف می دوند به علت انجام کارهای اداری و بروکراتیک است. یک نفر برای گرفتن پاسپورت، دیگری برای پست کردن درخواست اداری، برای گرفتن پروانه ساختمان و دیگری برای کاری دیگر و حل مشکلی به این طرف و آن طرف شهر می رود تا مشکلی دیگر بیافریند؛ مشکل ترافیکی. به همین علت است که مسوولان شهرداری توسعه «شهر الکترونیکی» را در راس کارهای خود قرار دادند تا مشکلات بسیاری حل شود.


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
بانکداری الکترونیک و چالشهای آن در ایران نویسنده: یوسف زنگانه - چهارشنبه ٢٢ خرداد ۱۳٩٢

ماهنامه علمی آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 

دوره 22, شماره 239 - ( 1-1391 ) صفحات 66-76

بانکداری الکترونیک و چالشهای آن در ایران

نویسندگان: علی اکبر بابایی

چکیده: یکی از تحولات مهم در عرصه کسب وکارهای نوین مبتنی برفناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک یا مجازی است. این شیوه از انجام امور بانکی، درعین حال یکی از مهمترین تحولات حرکتهای توسعه ای کاربرد فناوری اطلاعات در کشور ما نیز محسوب میگردد. شاید تا چندسال گذشته برقراری ارتباط از درون منزل یا محل کار و حذف ضرورت مراجعه حضوری به شعب بانکها در کشور به خواب و خیال شباهت داشت، اما امروز در برخی زمینه ها به امری عادی و در مواردی اجباری تبدل شده است و در مقابل نگرانی از برخی جوانب آن، این بارگاه، خواب آرام را از موسسات و کاربران آن می رباید! توسعه تدریجی بانکداری الکترونیک درکشور نوید دهنده دستیابی به سطح بالاتری از تسهیل گری در انجام امور روزانه و رفاه عموم مردم است. در عین حال گسترش پدیده نوین بانکداری الکترونیک، درکنار مزایای بیشمار و صرفه جویی های اقتصادی قابل توجه، نیازمند توجهات خاصی نیز میباشد. اهمیت توجه به جنبه های امنیتی فرایندهای بسیار حساس مالی، ضرورت توجه دقیقتر به ابعاد واقعی این پدیده از زوایای مختلف مانند فرهنگ صحیح بکارگیری، بازبینی نگرشهای مرتبط با برخی فرایندهای مالی مانند روشهای پرداخت اعتباری یا نقد در امکانات الکترونیک، یکپارچه سازی اصولی فرایندهای سامانه های بانکی، توجه به توسعه متناسب زیرساختها و لزوم انجام سرمایه گذاریهای هدفمند جهت نیل به اهداف، از جمله موضوعاتی است که این روزها در محافل مختلف کانون توجه قرار گرفته است. از سوی دیگر تاکید برنامه کلان پنج ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران، که هم اکنون در جریان است، بر توسعه فرایندهای الکترونیک سازمانها و موسسات کشور از جمله بانکها، اهمیت پرداختن به این موضوع را در این برهه زمانی، مضاعف میسازد. در همین راستا، هفدهمین همایش فصلی دوره MBA - مدیریت فناوری اطلاعات (MITM) در واحد دوره های عالی و تحصیلات تکمیلی سازمان با مدیریت آقای "دکتر کامران اعتمادمقدم"، مدیر علمی دوره مزبور و مسوولیت اجرایی سرکار خانم سحر گیتی نما به موضوع بانکداری الکترونیک از ابعاد مختلف پرداخت. در همایش زمستانی MITM که با حضور اساتید و صاحبنظران این رشته و با شرکت جمع کثیری از دانش پژوهان و دانشگران و مدیران حوزه بانکی کشور برگزار شد، صاحبنظران مختلفی به ایراد سخنرانی پرداختند و در خاتمه با حضور در پانل تخصصی همایش به تعامل و گفت و شنود با شرکت کنندگان علاقه مند در برنامه مبادرت نمودند. سخنرانان مدعو این همایش تخصصی به ترتیب ارائه برنامه عبارت بودند از: آقای غلامرضا حسن شعبانی از پیش کسوتان صنعت بانکداری و مدرس علوم بانکی و دانش آموخته اولین دوره MITM ، آقای مرتضی تبریزی، مدیرکل فناوری اطلاعات بانک ملت و دانش آموخته رشته MITM ، آقای سعید امامی از مدرسین دوره مزبور و رئیس گروه تخصصی ERP در انجمن انفورماتیک کشور، آقای دکتر مهران محرمیان ، مدیر ارشد بخش فناوری شرکت خدمات انفورماتیک و دارای سابقه مدیریت بخش تحقیق و توسعه شرکت مزبور، آقای دکتر سید ولی ا... فاطم یاردکانی ، مدیرعامل شرکت توسن (کیش ویر) از چهره های شناخته شده و برتر حوزه مدیریت IT کشور در طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای بانکداری الکترونیک در بانکهای مختلف.

  نظرات ()
اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران نویسنده: یوسف زنگانه - چهارشنبه ٢٢ خرداد ۱۳٩٢

اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران ابلاغ شد                   

 بر این اساس، سازمان بیمه سلامت ایران از ادغام بخش های بیمه درمانی کلیه صندوق های موضوع ماده(5) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده(5) قانون محاسبات عمومی کشور در سازمان (صندوق) بیمه خدمات درمانی، تاسیس و بر اساس مفاد این اساسنامه، قانون، قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی و سایر قوانین مروبط اداره می شودو کلیه امور، وظایف و فعالیتهای مربوط به بیمه سلامت در این سازمان متمرکز می شود                   
با موافقت دولت، اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران برای اجرا ابلاغ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و به استناد بند(ب) ماده(38) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران-مصوب سال 1389- اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران را تصویب کرد.

ادامه مطلب ...
  نظرات ()
ضرورت پرداخت تفاوت تطبیق در صورتی که حقوق و فوق‌العاده‌های ثابت کاهش یابد نویسنده: یوسف زنگانه - دوشنبه ٢٠ خرداد ۱۳٩٢

رأی شماره 189 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ضرورت پرداخت تفاوت تطبیق در صورتی که حقوق و فوق‌العاده‌های ثابت موضوع ماده 78 قانون مدیریت خدمات کشوری کاهش یابد

   تاریخ دادنامه: 27/4/1390     شماره دادنامه: 189      کلاسه پرونده: 90/316
    مرجع رسیدگی: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
رأی شماره۱۴۸ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری نویسنده: یوسف زنگانه - دوشنبه ٢٠ خرداد ۱۳٩٢

رأی شماره۱۴۸ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع محدود و مقید کردن بازنشستگی بیمه شده  از جمله کارکنان سازمان تأمین اجتماعی به داشتن سابقه ۲۰ سال خدمت در سازمان مذکور خلاف قانون می‌باشد

 

شماره هـ/۹۰/۸۷۹                                                                        ۱۷/۳/۱۳۹۲

تاریخ دادنامه: ۳۰/۲/۱۳۹۲        شماره دادنامه: ۱۴۸       کلاسه پرونده: ۹۰/۸۷۹

مرجع رسیدگی: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

شاکی: آقای حسین درخشی

موضوع شکایت و خواسته: ابطال پاراگراف اخیر دستور اداری شماره ۸۴۶۲۰/۲۰۱۰ـ ۳۰/۶/۱۳۸۹ معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی

گردش‌کار: شاکی به موجب دادخواستی، ابطال پاراگراف اخیر دستور اداری شماره ۸۴۶۲۰/۲۰۱۰ـ ۳۰/۶/۱۳۸۹ معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی را خواستار شده و در جهت تبیین خواسته اعلام کرده است که:


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
حقوق بازنشستگی خود را محاسبه کنید نویسنده: یوسف زنگانه - جمعه ۱٠ خرداد ۱۳٩٢

حقوق بازنشستگی خود را اینطور محاسبه کنید

بر اساس قوانین سازمان بازنشستگی کل کشور، در سیستم‌های بیمه‌ای مورد اعمال در ایران، حقوق بازنشستگی و وظیفه بر اساس متغیرهای زیر محاسبه می‌شود:

سابقه پرداخت
کسور بازنشستگی یا حق بیمه اگر چه سابقه پرداخت کسور بازنشستگی اغلب مترادف با سابقه خدمت تلقی می‌شود ولی در محاسبه حقوق بازنشستگی سابقه‌ای که کسور بازنشستگی آن پرداخت شده و یا تعهد پرداخت شده، ملاک قرار می گیرد.


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
مطالب اخیر نقش میانجی رفتار شهروند سازمانی در تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده و توانمندسازی بررسی میزان برخورداری رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه مازندران نظر مشورتی در خصوص عدم وجاهت پرداخت کمک هزینه‌ عائله‌مندی به زنان مجرد رأی شماره 1907 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مدیریت عملکرد استراتژیک سازمان رأی شماره 5 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری درخصوص فوق العاده جذب کارکنان غیر هیأت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تائید کسر کسور بازنشستگی ازفوق العاده جذب کارکنان تائید کسر کسور بازنشستگی ازفوق العاده جذب کارکنان ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور
کلمات کلیدی وبلاگ erp (۱) آزمون استخدامی (۱) آزمون ها و دوره های آموزش (٦) آمار (٥) آموزش (۳) آموزش شهروندی (۱) اثربخشی (۱) اخلاق حرفه ای (۳) ادامه تحصیل (۱) ارتباطات (٢) ارزشیابی عملکرد (٢) اطلاعات عمومی (۱) اطلاعیه (۱) امام خمینی (ره) (۱) انگیزه شغلی (۱) ایثارگران (۱) بازنشستگی (۱) بخشنامه ها و آیین نامه ها و مصوبات (۸۱) برنامه ریزی (٥) بهره وری (۱) پایان نامه (۱) پایان نامه ها (۱) پرداخت الکترونیکی (۱) پرسشنامه (۱) پرسشنامه ها (۱) تئوریهای مدیریت (٤٠) تبدیل وضعیت (۱) تجارت الکترونیک (٢) تصویبنامه (۱٠) تعهد سازمانی (٢) تفاوت تطبیق (۱) جوانان (۱) حرکات ورزشی (۱) حسابداری (۱) حمل و نقل و ترافیک (٤) خبر (۱) دانشجویی (۱٠) دانلود (۱۱) دانلود سوالات آزمون دکتری (۱۳) دانلود سوالات آزمون دکتری کارشناسی ارشد (٢) دستمزد (۱) دیوان عدالت اداری (٩) رای 1907 (۱) رای 555 (۱) رای 849 (۱) رای 874 (۱) رضایت شغلی (۱) رفتار شهروندی (٤) زلزله (٢) سازمان و مدیریت (۸) سازماندهی (۱) ساماندهی نیروی انسانی (٢) سرمایه اجتماعی (٤) سرمایه فکری (۱) شهر الکترونیکی (٧) ضریب حقوق (۱) ضوابط اجرایی بودجه 94 (۱) عدالت سازمانی (۱) فرهنگ (۱) فرهنگ مشارکت (٤) فناوری اطلاعات (۱) فناوری و it (۱) فوق العاده جذب (٢) فوق العاده ویژه (۱) قانون بودجه (۱) گردشگری (۱) لایحه بودجه (۱) مالی و سرمایه گذاری (۱) مدیران دولتی (۱) مدیریت (۳٥) مدیریت استراتژیک (٢) مدیریت خدمات شهری (٥) مدیریت خدمات کشوری (۱) مدیریت دانش (۱) مدیریت دولتی (۳) مدیریت مشارکتی (٢) مدیریت منابع انسانی (۱٧٤) مدیریت یکپارچه شهری (۱) مذهبی (۱٠) مسابقه (۱) مقالات اجتماعی (٧) مقاله (۸۳) مقام معظم رهبری (٧) منابع کارشناسی ارشد و دکتری (۳) مناسبت های ویژه (۳٥) مهدویت (۱) نحوه نگارش مقاله (٢) نرم افزارهای کاربردی (٢) نظر مشورتی (۱) نظریه های انگیزشی (۱) نکات مدیریتی (٢) هدایت (۱) هماهنگــــی (۱) همایش ها (٦) هوش معنوی (۱) هوش هیجانی (٢) وظائف مدیریت (٦) ولایت فقیه (۸) کارآفرینی (۱) کتابهای الکترونیکی مدیریتی (۳) کتابهای مدیریتی (۱) کتب و نشریات (۱۸) کلید سوالات آزمون (۱) کمک هزینه عائله مندی (۱) کمک هزینه مسکن (۱)
دوستان من پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله مطالب مرتبط با دروس مدیریت و حسابداری دکتر کرم اله دانشفرد دومين جشنواره ملی شهرنگار- مدیریت شهری مشهد در آینه رسانه دانشکده اقتصاد و مدیریت واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی فروشگاه اینترنتی مهرویان پایگاه فرهنگی روایت صدر پایگاه خبری تحلیلی علمی فرهنگی اجتماعی خانم اسلامی زاده آقای توکلی خانم دولتی خانم بائی خانم جباری خانم سهرابی آقای امیرهوشنگ دهپور آقای محمدعلی زارعی خانم صفری آقای هوشنگ یاورپور خانم اکبری آقای ریحانی خانم رحیمی خانم گلچی کمیته علمی مدیریت دولتی دیار رنج آقای کیانی علی زنگانه ابوالفضل فراهانی-مدیریت خانم رحیمی-مبانی مدیریت خانم محمد سلطانی-جزوات مبانی سازمان و مدیریت علی اکبر پورمهدی-مبانی سازمان و مدیریت خانم ارسلاني ناهيد خانم اخلاقی خانم ثقفی سالار افتاده-جزوات مبانی سازمان و مدیریت اخبار فناوری اطلاعات طراح قالب